Rejsearrangører
CIBTvisas tilbyder rejsearrangører en effektiv og strømlinet proces til afhjælpning af forvirringen i forbindelse med visumbehandling for disses kunder.
CIBTvisas giver rejsearrangører mulighed for at behandle store rejseanmodninger for alle rejsende, der skal deltage i en bestemt rejse. CIBTvisas kan hjælpe større rejsearrangører med at sikre, at disses gæster er klar til afrejse, ved at informere de rejsende om de gældende indrejsekrav for hvert land, der skal besøges undervejs. CIBTvisas leverer hurtig, nem og sikker behandling af visa og legaliseringer for at sikre, at grupper af alle størrelser er klar til at tage af sted til afrejsedatoen.
CIBTvisas's unikke serviceydelser til rejsearrangører omfatter:
-
CIBTvisas-ansøgningspakker. CIBTvisas fremstiller og distribuerer landespecifikke CIBTvisas-ansøgningspakker til rejsearrangører, så disse kan oplyse deres rejsende om kravene til indrejse for hvert af de lande, de planlægger at besøge.
Rejsende har ofte slet intet kendskab til visumkrav og behandlingsprocedurer, når de gør sig klar til at rejse til udlandet. Rejsende, der måske aldrig før har søgt om visum, kan uden videre følge de enkle trin, der er skitseret i CIBTvisas-ansøgningspakken. Den er sammensat i et læsevenligt format og er en effektiv metode til at viderebringe visumkrav til turdeltagere. CIBTvisas-ansøgningspakken indeholder alle visumansøgninger, krav, behandlingstider, og nyttige oplysninger, som er specifikke for en rejses destination.
CIBTvisas-ansøgningspakken kan skræddersys, så den dækker flere lande i turplanen. CIBTvisas kan også tilpasse pakken med dit rejsearrangørlogo og på den måde give dig en yderligere mulighed for branding.
CIBTvisas tilbyder rabatter til rejsearrangører, der bruger CIBTvisas-ansøgningspakke, og kan også tilbyde kommission på anmodning. Andre betalingsmuligheder omfatter integration af prisen for visum i den samlede pris for turen og levering af visumservicen som 'inkluderet' eller som en delvis betaling af gebyrer fra rejsearrangøren. Rejsearrangørerne kan sælge den rejsende denne service på salgsstedet for at maksimere kommissioner og sikre, at alle rejsende får indhentet visum i tide til afrejsen.
- Uden for kontortid-service. CIBTvisas driver Danmarks eneste Uden for kontortid-service til modtagelse og behandling. Med henblik på imødekommelse af vores kunders rejsebehov beskæftiger CIBTvisas en tjenestehavende, der uden for kontortid assisterer klienterne med at behandle visa i sidste øjeblik eller nødvisa. Opgaver kan efter aftale bringes til vores kontor i eller uden for normal kontortid. Vores Uden for kontortid-service sikrer, at din klients visumansøgning håndteres samme aften og er klar til indgivning dagen efter.
- Mødes i lufthavnen. CIBTvisas hjælper klienter med at overholde de korteste rejsedeadlines med vores Mødes i lufthavnen-service. Vi sørger for, at kurerer møder op i lufthavnen og afhenter pas fra ankommende rejsende, der har behov for hastebehandling. Vi kan også koordinere levering af pas til afrejsende, der har hasteansøgt om visa i sidste øjeblik.
- Eksklusiv database. CIBTvisas-kunder får adgang til en eksklusiv, avanceret database, som indeholder samtlige specifikke rejsekrav til stort set alle verdens destinationer. CIBTvisas forsyner hver rejsende med en tilpasset CIBTvisas-ansøgningspakke, som indeholder enkle og fuldstændige anvisninger, der er specifikke for den pågældendes behov for visum.
- Indgivelser samme dag. CIBTvisas kan behandle visse visa på bare én dag. Ansøgninger, der modtages på vores kontor inden klokken 8:00, indsendes til den relevante ambassade eller det relevante konsulat, samme dag som vi modtager dem. Arbejdet bliver aldrig afbrudt eller forsinket, uanset hvilken deadline du har.
- Schengen-visa. CIBTvisas har akkreditering til alle Schengen-ambassader med tilhørende tilladelse til indlevering for tredjepart. Vi er et af de få firmaer på akkrediteringslisten på franske, schweiziske og ungarske ambassader.
- Lukket på ambassaden og opdateringer. CIBTvisas udsender en e-mail med ‘Ugentlige opdateringer’, der oplyser klienter om vigtige konsulære ændringer og emner.