Kundeløsninger
CIBTvisas og dets datterselskab Visumservice er stolte over at betjene kunder fra en lang række brancher. Flere end 10 millioner rejsende har benyttet vores serviceydelser til at indhente nødvendige visa til indrejse i stort set alle verdens lande.
Vi leverer specialtilpassede og fleksible løsninger, som imødekommer behovene i virksomheder af alle størrelser – fra verdens største virksomheder til enkelte afdelinger – og fra alle typer brancher inkl. bl.a. krydstogtrederier, rejsearrangører og rejsebureauer. Organisationer, der benytter CIBT og datterselskabet Visumservice, kan tilbyde deres medarbejdere eller kunder et komplet udvalg af serviceydelser, der muliggør hurtig og ubesværet international rejse. Vi har værktøjerne, erfaringen og det globale netværk, der skal til for effektivt at trænge igennem bureaukratiet og fremskynde udstedelsen af visa.
Specialtilpasset service fra CIBTvisas kan omfatte:
- Kundeservicesupport. Hurtige, effektive og informerede visumeksperter til rådighed 9 timer om dagen.
- Ledelsesrapportering. CIBTvisas kan levere detaljerede oplysninger i forbindelse med en kundes profilaktiviteter, så der opnås bedre indsigt i dennes samlede udgifter til visa.
- Vigtige alarmer. CIBTvisas underretter dig om vigtige opdateringer i rejsekrav og -oplysninger.
- Lokal service. CIBTvisas kan undervise og stille personale til rådighed på din forretningslokalitet eller imødekomme din virksomheds behov ved hjælp af et dedikeret team af supportmedarbejdere på vores eget kontor.
- Dedikeret kontoadministration. For store kunder kan CIBTvisas tilknytte en dedikeret kontoadministrator, som håndterer forholdet. Denne overordnede CIBTvisas-medarbejder får ansvaret for at arbejde på dine vegne og sikre din tilfredshed.
- Unikke serviceydelser. CIBTvisas leverer en omfattende række unikke rejseserviceydelser. Vi bestræber os på at levere uovertruffen service for at imødekomme vores kunders talrige rejsebehov.
- Webportal med co-branding. CIBTvisas kan tilpasse webstedet, der benyttes af en kundes medarbejdere eller kunder, så det afspejler kundens brand.
- Ordresporing i realtid. Rejsende modtager en automatisk genereret e-mail, når deres ansøgning modtages af CIBTvisas, indleveres til den udstedende myndighed og er på vej tilbage. CIBTvisas's værktøj til onlinesporing giver brugerne mulighed for at spore og følge igangværende ansøgninger i realtid.