Serviceambitioner
CIBT og datterselskabet Visumservices globale team af visumeksperter sætter en ære i at give vores kunder den højeste grad af personlig betjening og professionel service. Vores eksperter er vant til at overholde knappe tidsfrister og forstår vigtigheden af rejser, der må planlægges i sidste øjeblik. Vi har sat os for at forblive den hurtigste, letteste og sikreste måde at indhente visa på. Det er vores målsætning at yde exceptionel service til vores kunder, hver gang de bruger vores serviceydelser.
Vi leverer personlig betjening og professionel service
- Teknologi møder rejseinnovation
Problem: Et internationalt flyselskab med ry for at arbejde med meget avanceret teknologi var interesseret i at tilbyde deres passagerer øjeblikkelig godkendelse til australsk ETA.
Løsning: CIBT's teknologiteam udviklede et program, der giver passagererne mulighed for at bevæge sig fra flyselskabets lokalitet til en brandet portal og indhente deres ETA i realtid. Passagererne kan nu få godkendelse til at rejse til Australien på 5 minutter eller mindre. Portalen leverer også oplysninger vedr. alle destinationer, der beflyves af flyselskabet. Flyselskabet kan være sikre på, at deres passagerer nu modtager de mest aktuelle oplysninger om australsk ETA og visum.
- Kreative løsninger til visa
Problem: Et større krydstogtrederi boardede passagerer til starten på et 100-dages verdenskrydstogt, da de opdagede, at 8 passagerer ikke havde ansøgt om nogen af de krævede visa.
Løsning: En CIBT-visumkonsulent blev sendt til skibet med visumansøgninger til hvert af landene. Efter afhentning af passene og den nødvendige dokumentation arrangerede CIBT hastebehandling på de pågældende ambassader. Vores medarbejder kunne flyve ud til den næste anløbshavn og personligt overbringe passene med de nødvendige visa til skibets purser.
- 24-timers personlig service
Problem: En bankchef skulle tilbage til USA på natflyet og skulle aftenen efter rejse til Indien, men han havde ikke det nødvendige visum.
Løsning: CIBT koordinerede en plan med den rejsendes sekretær om at afhente forretningsbrevet, invitationen og fotos samme dag og sørgede for CIBT Mødes i lufthavnen-service til den rejsende, da dennes fly ankom næste morgen klokken 8:00. Den rejsende underskrev sin ansøgningsformular, afleverede sit pas til CIBT's visumekspert, og dokumenterne blev hasteleveret til højkommissionen til behandling samme dag. CIBT kunne afhente det udstedte visum og levere passet til chefens kontor, inden han tog af sted til lufthavnen samme aften.